NO / EN
HØRTE GÅRD
MERKEVARESTRATEGI / VISUELL IDENTITET / PAKNINGSDESIGN / TYPOGRAFI / LOGO

 

 

Etablering av Hørte Gård som merkevare

Hørte Gårds historie dateres så langt tilbake som 1796. Gården ligger i naturskjønne Sylling ved Tyrifjorden og er en av Norges fremste produsenter av økologiske salater og grønnsaker. Familien Hørthe er den 7. generasjonen som driver gården i Sylling. De har som mål å være Norges aller beste på økologiske grønnsaker dyrket i levende jordsmonn. 

 

HØRTE GÅRD
HØRTE GÅRD
HØRTE GÅRD
Hørthe Gård Strømme Throndsen Design
Hørte Gård Strømme Throndsen Design

Fra Smaksriket til Hørte Gård

Anders og Birgit, gårdens bønder, ønsket vår bistand ved en strategisk tilnærming til merkevaren deres, Smaksriket.

Gjennom Concept Story utviklet vi Hørte Gård som merkevare og identitet, noe som har resonnert godt med at norske forbrukere vil ha norsk mat

HØRTE GÅRD